خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

Tata Steel's SE آسیا برای تحت فشار ماندن: Edelweiss


حادثه آتش سوزی جزئی در ظهر جمعه در کوره انفجار II کارخانه فولاد ویساخاپاتنام رخ داد. هیچ کس در بدبختی مجروح نشد.
یک مقام دولتی گفت که پروژه تاتا استیل برای گسترش کارخانه فرومن منیزیم خود در جودا در اودوشا در یک جلسه دادرسی عمومی که روز چهارشنبه توسط هیئت کنترل آلودگی ایالتی برگزار شد ، از حمایت محلی ها برخوردار شد.


قيمت 50000ريال

Tata Steel's SE آسیا برای تحت فشار ماندن: Edelweiss
Tata Steel's SE آسیا برای تحت فشار ماندن: Edelweiss

این شرکت پیشنهاد می کند ظرفیت سرمایه گذاری کارخانه را به 60،000 تن در سال از 50400 تن با سرمایه گذاری 185.5 رواری کرانه گسترش دهد. فرومنگان در فولادسازی برای بهبود استحکام و مقاومت آن استفاده می شود.

جودا ، بخش ولسوالی Keonjhar که با Jharkhand هم مرز است ، محل زندگی برخی از بهترین منابع آهن و منگنز در کشور است و بخش عمده ای از نیاز مواد اولیه سازنده فولاد از معادن اسیر شده خود در آنجا است.

"جمع کننده اضافی Keonjhar Sangram Keshari Swain به ET گفت:" بله پشتیبانی تقریباً یکدست از گیاه وجود داشت. از 84 نفری که در جلسه رسیدگی صحبت می کردند ، به جز دو سه نفر ، همه افراد در حمایت از گسترش بودند. " حدود 4000-5000 نفر در این جلسه شرکت کردند.

هیچ زمین اضافی برای توسعه جستجو نمی شود. این شرکت اعلام کرد که در حدود 13.735 هکتار از کل 47.13 هکتار مساحت کارخانه فرومایه موجود در جودا تولید خواهد شد. کارخانه فروآلیاژ تاتا استیل در سال 1957 راه اندازی شد و در نزدیکی معدن Joda سازنده فولاد قرار دارد.

یک تاجر ، که خانواده وی دو نسل از آن معادن را اداره می کردند ، گفت: وضعیت فعلی این بخش ممکن است در جلسه دادرسی عمومی نتیجه را تحت تأثیر قرار دهد. بسیاری از معادن ادیشا در سنگ آهن و کمربند منگنز خود به دلیل ترخیص از کار بیکار هستند.

این شخص گفت: "به افراد محلی گفته شد كه داشتن گیاه در اینجا باعث ایجاد مشاغل جدید برای جودا می شود. "و این شرکت موفق شده بود به مردم بگوید که اگر اعتراض کنند می توانند منگنز را از جودا به گوپالپور منتقل کنند و به جای آن ظرفیت اضافی را در آنجا مستقر کنند."

براساس ارزیابی تأثیر محیط Tata SteelBSE -0.15٪ ، پروژه گسترش یافته 157 نفر را مستقیماً استخدام می کند. تاتا استیل همچنین در انتظار تصمیم دولت مبنی بر اینکه آیا دولت چقدر و به زودی می خواهد اجاره خود را برای سنگ آهن و معادن منگنز در ایالت تجدید کند. در خارج از 3 میلیون تن کارخانه فولاد Kalinganager ، Tata Steel همچنین در حال ساخت یک کارخانه فروچروم 55000 تنی در نزدیکی شهر ساحلی گوپالپور است.
یکی از دریچه هایی که هوا را به درون انفجار داخل کوره می آورد ، باعث ترکیدن سرباره داغ می شود. سرباره روی سكوی سقوط كرد و حدود ساعت 1.30 بعد از ظهر آتش گرفت. مناقصه های آتش نشانی به محل مورد حمله قرار گرفتند و بلافاصله آتش سوزی تحت کنترل قرار گرفت. رئیس و مدیر عامل P P Madhusudhan در بیانیه ای گفت: تولید در BF II خاموش شد و تمام تلاش برای بازگرداندن تولید انجام می شود.

کوره انفجار II برای نگهداری سرمایه برداشته شد. تولید در سایر کوره های انفجار بی تاثیر نبود.


دادگاه ، از دولت ایالتی خواسته است كه دستور صریح صادر كند و اجازه دهد این مین ها طبق مقررات ویژه ای اداره شوند یا از دلایل معتبر درخواست های آنها را رد كنند. در صورتی که درخواست آنها یک سال قبل از انقضاء اجاره نامه توسط دولت ارسال نشده باشد ، تدارکات فرض شده به معدنکارها اجازه می دهد فعالیت های معدنکاری را بدون اجاره معتبر ادامه دهند.
und) هنوز هیچ مجموعه ای ندارد. اما اینکه چگونه و از کجا باید از این وجوه استفاده شود ، تصمیم گیری می شود و عمدتا تا ژانویه ، ما ایده بهتری در مورد این خواهیم داشت. "

به گفته مسئولان این صنعت ، کاهش عوارض صادراتی یا ایجاد تقاضا برای سنگ آهن کم درجه در بازار داخلی راه حلی برای بهبود کارآیی تجارت معدنچیان گوا است ، گفت: مسئولان این صنعت گفتند که سه ماهه دوم Tata Steel خیابان را با نمایش ضعیف ناامید کرد. منطقه جنوب شرقی آسیا که درآمد را پایین آورده است. سود هرچند به دلیل فروش زمین درآمد جدیدی کسب کرد.

Prasad Baji از خدمات مالی Edelweiss در مورد نتایج گفت: تجارت SE آسیا Tata Steel در آینده نزدیک تحت فشار قرار خواهد گرفت زیرا صادرات چین رو به افزایش است و تاکنون هیچ نشانی از تغییر وجود ندارد. وی گفت: عملیات هند به دلیل بسته شدن معادن فروم کروم تحت فشار بوده است.

 در زیر متن مصاحبه پراساد باجی با لاتا ونکاتسه و آنوج سینگال CNBC-TV18 آورده شده است

لاتا: از شماره های تاتا استیل چه چیزی ایجاد کردید ، این یک ناراحت کننده گذر است ، فروش ضعیف در آسیا است یا قصد دارد در محله های آینده نیز آزار دهد؟

پاسخ: آسیای جنوب شرقی در کوتاه مدت تحت فشار خواهد ماند زیرا صادرات چین رو به افزایش است و از همین حالا هیچ علامتی مبنی بر تغییر وجود ندارد. با این وجود همه دولتها و کشورها مختلف متوجه شده اند که بازیکنان فولاد برای محدودیت های کمی و کیفی مختلف لابی می کنند. بنابراین با گذشت زمان می توان وارد شدن به واردات چین را نشان داد اما برای سه ماهه بعدی ما فشارهای واردات چین در جنوب شرقی آسیا را شاهد خواهیم بود.

 آنوج: از نظر واکنش سهام آیا فکر می کنید بازار دو برابر شود
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت