خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

سنگ آهن با کاهش علائم تضعیف رشد تقاضا در چین


سنگ آهن با کاهش علائم تضعیف رشد تقاضا در چین ، بزرگترین مصرف کننده جهان ، به رغم افزایش سطح گلوتای دریایی جهانی ، به پایین ترین سطح در پنج سال گذشته رسیده است.


قيمت 50000ريال

سنگ آهن با کاهش علائم تضعیف رشد تقاضا در چین
سنگ آهن با کاهش علائم تضعیف رشد تقاضا در چین


سنگ معدن با 62 درصد محتوای در بندر چین چینگدائو با 0.6 درصد کاهش به 83.50 دلار در روز رسید که کمترین میزان از 22 سپتامبر 2009 است ، با توجه به گفته های Metal Bulletin Ltd. واردات مواد اولیه چین در فولاد با 9.3 درصد کاهش به 74.88 رسید. اداره گمرک مستقر در پکن روز گذشته اعلام کرد که میلیون تن در ماه آگوست از ماه گذشته.

امسال قیمت ها 38 درصد کاهش یافت زیرا Vale SA (VALE5) ، BHP Billiton Ltd. و Rio Tinto Group باعث افزایش تولید شدند ، شرط بندی بالاتر باعث می شود قیمت های بالاتر از جبران قیمت ها پایین بیایند و معادلات کمتر رقابت را مجبور به بسته شدن می کنند. ظرفیت تولید جدید و کاهش تقاضای فولاد در چین ، که 67 درصد از منابع دریایی دریا را خریداری می کند ، منجر به یک مازاد جهانی شده است که تخمین می زند شرکت گلدمن ساکس گروه از 72 میلیون تن در سال جاری بیش از دو برابر به 175 میلیون تن در سال 2015 برساند.

ایان روپر ، تحلیلگر CLSA با مسئولیت محدود در سنگاپور گفت: "تقاضای چین به وضوح به یک دنده پایین تغییر یافته است." وی با ارسال نامه الکترونیکی گفت: "داستان عرضه آب دریا از تقاضای فراتر از تقاضا و بسته شدن مین های پر هزینه ، یک روند چند ساله خواهد بود." وی گفت که ممکن است قیمت ها در سه ماهه چهارم به 90 دلار افزایش یابد.

انبارهای موجود در بنادر چین از 5 سپتامبر به 111.25 میلیون تن رسید ، امسال 29 درصد افزایش و در ماه ژوئیه به رکورد 113.7 میلیون تن رسید.

گروه محققان گروه Macquarie Ltd. پیش بینی قیمت خود را برای امسال با 6.5 درصد کاهش به 102 دلار در تن رساند و پیش بینی کرد که کاهش بیشتر در سال 2015 به 92 دلار برسد ، تحلیلگران از جمله جیم لنون و گریم قطار امروز در گزارشی نوشتند. اطلاعات جدید نشان می دهد كه بنادر چینی به پایین ترین سطح سال خود فرو رفته اند.

در هفته منتهی به 9 سپتامبر ، شاخص قیمت واردات سنگ آهن با درجه خلوص 62 درصد پنج هفته از هفته گذشته به 83 کاهش یافته است. این شاخص برای واردات با 58 درصد خلوص چهار چهارم به 72 کاهش یافته است. گزارش شاخص سنگ آهن شین هوا و چین در روز سه شنبه منتشر شد.

این گزارش گرایش را به احتیاط شرکتهای فولادی نسبت به انجام هرگونه سفارش خرید در میان بازار آهسته فولاد نسبت می دهد.

رکود اقتصادی و سرد شدن بازار املاک و مستغلات بازار فولاد را رکود می کند. براساس داده های شرکت Xiben New Line Stock Co.، Ltd. ، یکی از پیشروترین خدمات تجارت الکترونیکی برای منابع ، قیمت های فولاد از ابتدای ماه اوت تاکنون 210 یوان (34 دلار آمریکا) در هر تن کاهش یافته و به زیر 3000 یوان در هر تن رسیده است. از جمله سنگ آهن و فولاد.

شاخص سنگ آهن شین هوا و چین ، که از طریق تجزیه و تحلیل 33 بندر دریایی تهیه شده است ، همچنین نشان داد که ذخایر سنگ آهن وارداتی از 8 سپتامبر برابر با 109.06 میلیون تن بوده است که از یک هفته گذشته 300000 تن کاهش یافته است. قیمت سنگ آهن دوباره است. در تجارت یک شبه نتوانست پشتیبانی پیدا کند ، و از مرز 85 دلار آمریکا به عنوان یک تن کاهش یافت.

سنگ آهن بنچمارک برای تحویل فوری به بندر تیانجین در چین در حال حاضر با 83.20 دلار آمریکا در هر تن معامله می شود که نیم درصد از علامت بسته شده 83.60 دلار آمریکا در جلسه قبلی پایین می آید.

قیمت فعلی پایین ترین سطح خود را از 23 سپتامبر 2009 در پشت سقوط به ترتیب 40 درصد در سال جاری نشان می دهد.

این کالا در طی عقب نشینی قابل توجه طی دو هفته و نیم گذشته ، به سختی متوقف شده است و در 16 روز گذشته تنها یک جلسه معاملاتی مثبت داشته است ، زیرا سرمایه گذاران از افزایش عرضه از بزرگان BHP بیلیتون ، ریو تینتو و واله در یک روز گذشته به سختی متوقف شده اند. زمانی که تقاضای چین نشانگر خستگی است.

سقوط در حال حاضر دو جوان در فضای سنگ آهنی در استرالیا را تحت تأثیر قرار داده است و دیده می شود که میزبان دیگران ، از جمله منابع طبیعی Cliffs مستقر در ایالات متحده ، که یک زمان ناگوار را برای بارگیری دارایی های سنگ آهنی استرالیا خود انتخاب کرده است ، مورد تأثیر قرار گرفته است.

لورنکو گونکالوز ، مدیر اجرایی کلیف در اوایل این هفته گفت: "سه بزرگ [BHP ، ریو و واله] تحت کنترل هستند و کار زیادی در این زمینه نمی توانید انجام دهید."

تحلیلگران عمدتا در ماه های اخیر پیش بینی های خود را پایین تر بازنگری می کنند ، اگرچه اقتصاددان ارشد Westpac دیروز با انتشار پیش بینی قیمت برای بازگشت به بالای 100 دلار آمریکا در هر تن در سال آینده روند صعودی را کاهش داد.

به گفته استرالیایی ، آقای اوانز همچنین در سال 2016 "پرش احتمالی بالاتر از 120 دلار آمریکا در هر تن" را اعلام کرد.

آلبرتو کالدرون ارزیابی ارزشیابی کمتری را ارائه داده است ، با این حال ، مدیر ارشد پیشین BHP اظهار داشت که قیمت دیگر کاهش می یابد.

آقای کالدرون گفت: "از یک طرف ، تقاضا چینی ها برای سنگ آهن تقریباً مشاهده نخواهیم شد ، حتی اگر در فولاد کمی رشد داشته باشد."

وی گفت: "از طرف دیگر ، ما شاهد هستیم که دیواره ای از سنگ آهن توسط شرکتهای بزرگ معدنی به بازار فروخته می شود. دشوار نیست بدانید که چرا قیمت سنگ آهن سقوط کرده است و چرا آنها حتی پایین تر هم می روند. "

آقای کالدرون پیشنهاد کرد که قیمت ها در 70 دلار آمریکا می تواند تا دو سال آینده دیده شود.

در صورت تحقق این پیش بینی ، خطر بزرگی برای 13 مین در آسترا محسوب می شود
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت