خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

Baosteel شرط کاهش هزینه های بزرگ در پروژه سنگ آهن استرالیا را دارد


Baosteel شرط کاهش هزینه های بزرگ در پروژه سنگ آهن استرالیا را دارد
 استیل باستایل غربی پیلبره ، آهن پریمیوم استرالیا ، سنگ آهن

گروه Baosteel ، غول استیل چینی  وزن لوله گاز سپاهان api ، برای توجیه ساخت معدن ، ریلی و بندر جدید که به جمع جهانی سنگ آهن افزوده است ، برآورد هزینه 7.4 میلیارد دلاری (6.90 میلیارد دلار) پروژه پروژه سنگ آهنی غرب Pilbara در استرالیا را در دست دارد.

قيمت 700000ريال

Baosteel شرط کاهش هزینه های بزرگ در پروژه سنگ آهن استرالیا را دارد
Baosteel شرط کاهش هزینه های بزرگ در پروژه سنگ آهن استرالیا را دارد


Baosteel Resources با همکاری اپراتور ریلی استرالیا Aurizon Holdings Ltd مسئولیت پروژه سنگ آهن غرب Pilbara را در ماه ژوئیه پس از بستن یک میلیارد دلار تملک منابع آبی Aquila ، به دست گرفت.

باوستل هنگام خرید به غرب پیلبرارا ، تجربه فاجعه آمیز رقیب دولتی CITIC Pacific Ltd با مسئولیت وزن لوله گاز سپاهان api  پروژه 8 میلیارد دلاری Sino Iron را کاهش داد. بیشترین سرمایه گذاری سنگ آهن چین در استرالیا در سال 2013 صادرات ، سه سال عقب تر از برنامه و بیش از سه برابر بیش از بودجه صادرات را آغاز کرد.

باوستیل و اوریزون توانستند طی یک رکود در صنعت ، وارد پروژه پروژه Pilbara West شوند ، در حالی که CITIC Pacific و سایر نهادهای چینی در اوج رونق کالا سرمایه گذاری کردند ، زمانی که پکن برای تأمین  وزن لوله گاز سپاهان api منابع سنگ آهن و زغال سنگ سرمایه گذاری می کرد.

این باعث رونق ساخت و ساز در معادن ذغال سنگ و سنگ آهن شد ، که در بالای پروژه های بزرگ در بخش گاز استرالیا قرار گرفت که هزینه های کار و تجهیزات را بالا برد. اینها اکنون با خنک شدن قیمت کالاها کاهش یافته و پروژه ها به اتمام رسیده یا قفسه بندی شده اند.

وو ییمینگ ، رئیس امور منابع باوستیل ، وو ییمینگ ، در اولین مصاحبه خود پس از تصاحب آکیلا ، به وزن لوله گاز سپاهان api  رویترز گفت: "ما از CITIC و دیگر شیوه های شرکت های چینی آموختیم."

Aquila 50 درصد صاحب سرمایه گذاری مشترک Premium Iron (API) استرالیا است که صاحب پروژه West Pilbara است. نیمی دیگر متعلق به سرمایه گذار منابع AMCI Group و غول استیل کره POSCO است.

وو گفت Baosteel انتظار دارد تا سال 2018 معدن سنگین حمل و نقل مستقیم (DSO) را احداث کند که حتی اگر بازار جهانی سنگ آهن در حال حاضر نیز مانند صادرات باقی مانده باشد ، سودآور خواهد بود.

"API یک معدن DSO است که می تواند بطور مستقیم حمل شود ، بنابراین از طرف قابلیت رقابت با سایر معادن کاملاً متفاوت است."

همانطور که می توان سنگ معدن را نیز حمل کرد ، توسعه وزن لوله گاز سپاهان api  معادن سنگ معدن مستقیم ارزانتر است. در مقابل ، معدنچیانی که سنگ معدن مگنتیت را مانند CITIC Pacific در پروژه Sino Iron حفر می کنند ، مجبورند قبل از صادرات ، گیاهان عظیمی را برای استخراج آهن بسازند.

بخش عمده ای از هزینه 7.4 میلیارد دلاری سرمایه پروژه Pilbara West که در سال 2012 تخمین زده می شود از بندر و راه آهن 4.6 میلیارد دلار ناشی شده است. Aurizon ، اکنون تحت کنترل زیرساخت ها ، می بیند که این هزینه ها به شدت کاهش می یابد.

لنس هوکرید ، رئیس اجرایی Aurizon گفت: هزینه های یکی از پروژه های ریلی آن در مرکزی کوئینزلند ، که به دلیل اتمام تقریباً در همان بازه زمانی با پروژه West Pilbara ، 40 درصد کاهش یافته است. اگر بندر و راه آهن غرب پیلبره به همان میزان سقوط کند ، می تواند هزینه زیرساخت ها را به حدود 2.8 میلیارد دلار کاهش دهد.

هاکرید در مصاحبه ای مشترک با وو باستایل گفت: "ما در حال حاضر نمی توانیم آن را تعیین کنیم.

بائوستل اطمینان دارد كه 30 میلیون تن در سال معدن سودآور خواهد بود حتی اگر قیمت سنگ آهن در حدود 95 دلار در هر تن باقی بماند ، در حال حاضر در حال حاضر است ، درست بالاتر از میزان كم 21 ماهه در ماه ژوئن.

وو گفت: "مطمئناً آنها می توانند درآمد کسب کنند." "این یک بازار سخت است. اما برندگان مین های کم هزینه خواهند بود. بنابراین ما سعی خواهیم کرد API را به یک معدن کم هزینه و رقابتی تبدیل کنیم."

هنوز تصمیمی درمورد اینکه چه کسی معدن را بنا خواهد کرد ، گرفته نشده است وزن لوله گاز سپاهان api . بائوستیل تاکنون هیچ معدن سنگ آهنی ساخته نشده و هیچ معدن به اندازه پروژه Pilbara West ساخته نشده است.

وو گفت ، این شرکت انتظار دارد که سنگ آهن این معدن را با POSCO کره جنوبی تقسیم کند ، اما آنها هنوز در مورد توافق مذاکره نکرده اند.
پس از انجام معامله بودجه پیشنهادی با سنگ معدن آنگلو آمریكایی و سنگ آهن كومبا در هفته جاری ، فركس در حال جستجوی سرمایه گذار استراتژیك دیگری برای پروژه سنگ آهن مباگا ، در گابن است.

شرکت توسعه سنگ آهن و منگنز در بیانیه ای اظهار داشت: با وجود نتیجه گیری موفق و حقوقی قانونی و فنی و تصویب وزارت معادن گابونز و تصدی وزارت بازرگانی ، طرفین تصمیم گرفته اند مبادله پیشنهادی بودجه را دنبال نکنند.

MD Ferge MD Dave Reeves اظهار داشت: "خاتمه این برگه مدت با توجه به میزان قابل وزن لوله گاز سپاهان api  توجهی از کار که برای موفقیت در انجام کار دقیق و به دست آوردن همه مصوبات لازم دولت انجام شد ، ناامید کننده است."

وی افزود: "با توجه به اتمام موفقیت آمیز سایر شرایط قبلی و عدم راهنمایی طرفین ، فقط می توان تصور کرد که دلیل فسخ تغییر استراتژی در سطح شرکت ها بوده است."

اما با افزایش جذابیت تجاری پروژه های سنگین  وزن لوله گاز سپاهان api حمل و نقل مستقیم در گابن ، موقعیت جغرافیایی بسیار استراتژیک مباگا و معاملات اخیر که در گابن انجام شده است ، از جمله Assm
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت