خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

میزان مصرف فولاد هند در سه ماهه اول 0.7 درصد رشد داشته است


میزان مصرف فولاد هند در سه ماهه اول 0.7 درصد رشد داشته است
14 ژوئیه 2014 فولاد مصرف فولاد ، تولید فولاد
میزان مصرف فولاد هند در سه ماهه نخست مالی فعلی تنها 0.7 درصد رشد داشت و به 18.82 میلیون تن (MT) رسید.

قيمت 50000ريال

میزان مصرف فولاد هند در سه ماهه اول 0.7 درصد رشد داشته است
میزان مصرف فولاد هند در سه ماهه اول 0.7 درصد رشد داشته است


 این کشور در سه ماهه آوریل تا ژوئن آخرین مالیات 18.69 MT فولاد مصرف کرده بود ، داده های جمع آوری شده توسط کمیته مشترک کارخانه (JPC) ، یک نهاد تحت وزارت فولاد را نشان داده است.

در ماه های اخیر سرعت رشد مصرف در ماه آوریل 4.4 درصد سریعترین بوده است. در ماه مه 0.3 درصد و در ماه ژوئن 0.9 درصد بود.

 تولید فولاد تمام شده در مدت مشابه 21.86 تن در مدت مشابه سال گذشته 1.5 درصد رشد داشته است. JPC گفت SAIL ، RINL ، Tata Steel و سایر بازیگران اصلی به طور تجمعی 11.34 MT تولید کردند که رشدی در حدود دو درصد داشت.

 سهم تولید بنگاه های کوچک و کوچک در این دوره 0.3٪ افزایش یافت.

 هند که اخیراً صادرکننده خالص فولاد شد ، در دوره آوریل تا ژوئن 1.34 تن فولاد تمام شده صادراتی را با رشد 18.5 درصدی نسبت به سال گذشته صادر کرد.

 واردات نیز بالا رفت. در این دوره ، واردات فولاد تمام شده هند با 11.8 درصد رشد به 1.49 تن رسید.

 میزان مصرف فولاد هند در مالیه 2013-14 ، با کمترین سرعت در حداقل چهار سال ، 0.6 درصد رشد کرد و به 73.93 تن رسید. صادرات 4.1 درصد در 5.59 MT رشد داشته است ، در حالی که واردات در دوره 5.445 MT با 31.3 درصد کاهش داشته است.

 هند چهارمین سازنده فولاد جهان با 81 تن تولید در سال گذشته است. این بخش در حدود دو درصد از تولید ناخالص داخلی کشور را مشارکت می کند و بیش از شش لاخ را استخدام می کند.

 وزارت فولاد تخمین می زند در صورت رشد اقتصادی 6.5 درصد در دوره بین سالهای اخیر تا 2625 ، ممکن است میزان مصرف کشور تا سال 2025-26 به 176 تن برسد.
 در ایالات متحده با توزیع ارزان تر فولاد وارداتی.

وی گفت: "اگر این امر به مرحله اجرا برسد ، من تعجب نخواهم کرد اگر قیمتها تقریباً سریعاً بین 10 تا 15٪ افزایش پیدا کنند." آنتون گفت: "این شوك بزرگی برای سیستم نخواهد بود ، اما تأثیر صفر نخواهد بود."

اگر کمیسیون تجارت بین الملل ایالات متحده ، یک نماینده مستقل فدرال ، تعیین کند که سازندگان داخلی فولاد به شیوه های ناعادلانه تجارت آسیب دیده اند ، تعرفه های وزارت تجارت اعمال می شود.
 
برخی از تحلیلگران گفتند که اثبات این امر دشوار است زیرا تولید کنندگان فولاد ایالات متحده همچنان سودهای خوبی از فروش کالاهای لوله ای کشور نفتی کسب کرده اند.

اما ITC در یک تصمیم اولیه روز جمعه تأیید کرد که "نشانه های معقول" وجود دارد مبنی بر این که صنعت فولاد ایالات متحده با واردات برخی از فولاد از کره و چهار کشور دیگر "صدمه مادی" می کند. حکم نهایی در اواسط ماه آگوست پیش بینی می شود. تولید JSW Steel در سه ماهه اول منتهی به 30 ژوئن با رشد بیش از هشت درصد به 3.1 میلیون تن (MT) رسید.

 این بیانیه در بیانیه ای اعلام كرده است كه شركت به رهبری ساژانجیندال در سه ماهه آوریل تا ژوئن آخرین مالی 2.86 عیار از فولاد خام تولید كرده است.

 تولید محصولات مسطح در مدت سه ماهه گزارش در مدت زمان 2.43 MT بوده که در مقایسه با 2.23 MT در سال گذشته بوده است که رشد 9 درصدی را تجربه کرده است.

اما نرخ رشد در تولید محصولات طولانی از محصولات تخت بهتر بود.

JSW Steel در طی این سه ماه 0.52 MT محصول طولانی را در مقایسه با 0.45 MT در سال قبل تولید کرد.

محصولات تخت معمولاً در بخش های دوام خودرو و مصرف کننده استفاده می شود. محصولات طولانی کاربرد کاربردی را در بخش ساخت و ساز پیدا می کنند. محموله های سنگ آهک بزرگ دریاچه ها پایین می آید
11 ژوئیه 2014 دریاچه های گریت فلزی ، صادرات سنگ آهن
زمستان سخت به دلیل افت محموله های سنگ آهن در دریاچه های بزرگ مقصر است.

محموله سنگ معدن تا پایان ماه ژوئن نسبت به سال گذشته 17 درصد کاهش یافته است.

زمستان یخهای ضخیم در دریاچه های بزرگ ایجاد می کرد. و گلن نكوسیل ، نایب رئیس انجمن دریاچه حمل و نقل ، می گوید برای این صنعت سخت خواهد بود.

نكوسیل گفت: هوای خوب در تابستان و پاییز به حاملان كمك می كند تا مقداری تناژ گمشده را جبران كنند.

در حالی که پوشش یخی ضخیم تقریبا حمل و نقل را متوقف کرده است ، آب سرد نیز تبخیر از دریاچه های بزرگ را کند کرده است. تبخیر کمتر ، همراه با باران شدید و برف ، باعث شده که سطح آب در دریاچه سوپریر و سایر دریاچه ها بیش از یک پا افزایش یابد.

منبع: postcrescent.com
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت