خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ArcelorMittal کارخانه فولاد خودرو را در چین افتتاح می کند



ArcelorMittal کارخانه فولاد خودرو را در چین افتتاح می کند
17 ژوئن 2014 فولاد ArcelorMittal ، VAMA ، فولاد اتومبیل
ArcelorMittal یک کارخانه فولاد 832 میلیون دلاری - Valin AreclorMittal Automobile (VAMA) فولاد افتتاح کرد تا فولادهای اتومبیل با استحکام بالایی را تولید کند که هم اکنون وارد بازار محلی می شوند.

قيمت 0ريال

 ArcelorMittal کارخانه فولاد خودرو را در چین افتتاح می کند
 ArcelorMittal کارخانه فولاد خودرو را در چین افتتاح می کند


این پروژه Greenfield با سرمایه گذاری مشترک با شرکت آهن و فولاد هونان در لودی ، استان هونان مستقر شده است. VAMABSE -3.63٪ طیف گسترده ای از محصولات فلزی اتومبیل ، از جمله قطعات ساختاری قابل مشاهده ، شاسی و چرخ را پوشش می دهد.

این ظرفیت تولید سالانه 1.5 میلیون تن ، از جمله 8 تن کویل نورد سرد ، 2 تن کویل با روکش آلومینیوم و 5 تن از کویل های گالوانیزه گرم است. در بیانیه ArcelorMittal آمده است که کل سرمایه گذاری برای این پروژه 5.2 میلیارد یوان (832 میلیون دلار) بوده است.

به عنوان یکی از سریعترین بازارهای خودرو ، چین در سال گذشته رشد 16 درصدی فروش خودرو را به 18 میلیون دستگاه رساند. پیش بینی می شود این کشور بین سال 2020 تا 35 درصد رشد خودروهای جهان را به خود اختصاص دهد.

ArcelorMittal پیشرفته ترین فن آوری تولید فولاد اتومبیل در دسترس ، از جمله نمرات پیشرفته و فوق العاده قدرت بالا فولاد (AHSS و UHSS) را به این پروژه اختصاص داده است.

VAMA قصد دارد خودروسازان بین المللی و تامین کننده های Tier-1 را که شامل عمده مشتری های ArcelorMittal در چین است ، از جمله Volkswagen ، GM ، Ford ، PSA ، Daimler-Benz ، BMW ، Toyota ، Honda ، Renault ، Fiat و Nissan و تولید کنندگان داخلی از جمله به عنوان Geely ، Chery ، Dongfeng ، Guangzhou Auto ، Shanghai Auto و Changan.

مراسم تحلیف با حضور آقای لاکشمی میتال ، رئیس و مدیرعامل شرکت ArcelorMittal ، Cao Huiquan ، رئیس و مدیر عامل هونان والین استیل از دیگر مقامات برگزار شد.

روز دوشنبه در سخنرانی در لودی ، لاکشمی میتال ، رئیس و مدیرعامل شرکت ArcelorMittal اظهار داشت: پیشرفته ترین فناوری به VAMA گسترش یافته است ، بنابراین از نظر ایده آل قرار دارد که به تولید کنندگان خودرو انعطاف پذیری بیشتری برای تولید خودروهای سبک تر ، ایمن تر و سازگار با محیط زیست ارائه دهد. مشتریان در چین ".
امروز فولاد عصار اعلام کرد که دستور تهیه 1.2 لیک لوله لوله فولادی را به پروژه آبیاری سائورشترا نارمادا آواتارن دولت گجرات داده است.

وی ادامه داد: از بین لوله های 5.86 لک لک مورد نیاز این پروژه ، فولاد Essar 1.2 تن دریاچه لوله جوش قوس الکتریکی Helical Submerged Arc (HSAW) را تأمین می کند که طول آنها 12 متر و قطر 120 اینچ است.

این دستور طی مدت زمان یک سال اجرا خواهد شد. "فولاد عصار در بیانیه ای اعلام كرد ، بدون آنكه مبلغی را كه اسلار فولاد برای سفارش دریافت می كند ، فاش كند.

طبق پروژه آبیاری یا پروژه SAUNI Saurashtra Narmada Avtaran ، آب از رودخانه نارمدا به 115 مخزن در هفت ناحیه ساوراشترا در گجرات ، از طریق چهار خط لوله انتقال داده می شود و از این طریق 10.222.589 هکتار زمین بهره مند می شود.

براساس این نسخه ، هزینه کل پروژه SAUNI 10،800 روپیه است.

Essar Steel ظرفیت تولید سالانه 2.75 تن لک لوله های HSAW را دارد
دولت ادیسا در اصل موافقت خود را به عنوان شریک در وسیله نقلیه ویژه هدف (SPV) پیشنهاد شده توسط اتحادیه فولاد اتحادیه اعلام کرده است ، که قصد دارد با ایجاد SPV هایی که تمام مصوبات دولت مورد نیاز برای شروع کار را احیا می کند ، علاقه سرمایه گذاران را در این بخش احیا کند. یک کارخانه فولاد و سپس آنها را به شرکت های خصوصی واگذار کنید تا در اجرای پروژه پیش بروند.

با این حال ، دولت قبل از نهایی شدن تفاهم نامه موافقت نامه (امضا) بین دولت ادیشا ، وزارت فولاد و ملی توسعه مواد معدنی (NMDC) برای تشکیل SPV امضا کرده است.

وزارت فولاد پیشنهاد كرده است كه NMDC SPV ها را به همراه شركت توسعه امور معدني كشور (SMDC) كه شركت معدني اوديشا (OMC) در اوديشا است ، مستقر كند. این وزارتخانه می خواهد مدل SPV را در چهار ایالت غنی از مواد معدنی: کارناتاکا ، اودیسا ، چاتیسگار و جهخند بکار گیرد.

"شرکت هلدینگ پیشنهادی (JV با NMDC و دولت ادیشا) برای نظارت بر کلیه پروژه ها در ایالت ، ممکن است لازم نباشد زیرا چنین پیشنهادی در صورت وجود چندین پروژه و SPV های سطح 2 (SPV های خاص پروژه) توصیه می شود. ) مانند PFC برای UMPPs که دارای SPV های متعدد در سراسر کشور هستند. بنابراین ، پیشنهاد می شود که ما فقط SPV های خاص پروژه داشته باشیم. "

همچنين گفت كه SPV هاي پيشنهادي با SMDC براي برقراري ارتباط معادن براي اين پروژه كه به همان اندازه زمين و ساير مصوبات قانوني بسيار مهم باشد ، حياتي هستند.

"حصول اطمینان از اینكه حمایت كافی از مواد معدنی به نفع پروژه SPV با ترتیبات و قیمت های مطمئن و مطمئن تهیه می شود ، مهم است. عدم وجود پیوندهای معدنی مطمئن منجر به جذابیت این پیشنهاد نمی شود و در مرحله بعدی پاسخ ضعیف از بازار خواهد بود. با این حال ، پیشنهاد می شود پروژه SPV ممکن است به آن واگذار نشود
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت