خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

اهمیت پیشرفت در ساخت ورق گالوانیزه


سابق ایلوا ، اینگونه است که می تواند برنامه کارخانه های فولادی تارانتو را تغییر دهد
چند ملیتی افتتاح می شود: اطمینان برای پیشرفت برای ورق گالوانیزه راه حل. کونته: روی آوردن به دکربونیزه شدن
ArcelorMittal اولین افتتاحیه رسمی برای توافق با دولت در مورد ایلوا سابق است. "ما امیدواریم که این نشست فرصتی برای پیشرفت خوب در یافتن راه حل فراهم کند" ، تأکید می کند به چند ملیتی در آستانه اجلاس جمعه بعد از ظهر جمعه در Palazzo Chigi با نخست وزیر جوزپه کونته ، نخست وزیر جوزپه کونته ، وزیر اقتصاد روبرتو گوالتی و صاحب توسعه Stefano Patuanelli.

قيمت 0ريال

اهمیت پیشرفت در ساخت ورق گالوانیزه
اهمیت پیشرفت در ساخت ورق گالوانیزه


این شرکت می گوید با اطمینان: "این جلسه خواهد بود ، قطعاً قطعی نیست ، اما بسیار مهم است". همین Count اعلام کرده است که این دور جدید تعیین کننده نخواهد بود. اما احتمالاً با تعریف یک یا چند جدول فنی ، جزئیات جزئیات  ورق گالوانیزه  توافق احتمالی ادامه خواهد یافت. غول استیل گفت: "روشن است كه برای اینكه Ilva بتواند فعالیت خود را ادامه دهد ، باید در مورد برنامه جدید تولید فولاد توافق كنیم كه برای همه ذینفعان قابل قبول باشد."


دقیقاً این نکته - علاوه بر احیای مصونیت قانونی و راه حلی برای Altoforno 2 ، که اهمیت آن نیز دیروز توسط شرکت تأیید شده است - در مقایسه با اهمیت است. به گفته منابع دولتی ، قرارداد در رابطه با برنامه تجاری با ArcelorMittal قابل اصلاح است. در ماده 13 آمده است كه "با وجود انحراف قابل توجه در شرايط اقتصادي و بازار" (تصادفي نيست كه كنته روز گذشته از "احتمالات اثبات شده" به عنوان شرط بحث در مورد تجديد نظر صحبت كرد) "" سرمايه گذاري ها و مجموعه هاي صنعتي قابل تغيير است. " ارائه شده توسط »توسط این طرح. اما با "حفظ سطح اشتغال". بنابراین ، اجرایی می تواند نسبت به تغییرات موقتی در سطح تولید (در مقایسه با 6 میلیون تن ، تولید در حال حاضر به 4.5 میلیون کاهش یافته باشد) اما بدون اینکه قبول کند که افزونگی های اعلام شده توسط میتال ساختاری هستند ، باز است. بنابراین ما همچنان در مورد اخراج ها صحبت می کنیم و برای تماشاگران 2-2.500 کارگر (در این مانور می توان دوباره تأمین اعتبار شبکه های تأمین اجتماعی را برای همه مناطق بحران پیچیده ، از جمله آنچه که در Taranto وجود  ورق گالوانیزه دارد ، وارد کرد).

یکی دیگر از بخش های تجدید نظر در طرح ، مربوط به احیای مجدد ، معافیت احتمالی مالیات از سرمایه گذاری ها و تعهدات احتمالی آینده در منطقه گرم است. کونته دیروز گفت: "این فرصتی است برای شروع یک فرایند جداسازی مجدد و توسعه مجدد توسعه تارانتو." منطقه گرم می تواند در سال های آینده کم شود ، وقتی پروژه های آزمایشی برای استفاده از گاز یا هیدروژن بالغ می شوند تا به یک ظرفیت تولید جایگزین برای چرخه انتگرال تبدیل شوند.

کاهش تدریجی استفاده از زغال سنگ که در برنامه جدید صنعتی در آن گنجانده شده است نیز وسیله ای برای تهیه پیشنهاد فرمان برای بازگرداندن مصونیت قانونی آسان تر برای نمایندگان مجلس 5 ستاره است. همان لوئیجی دی مایو نیز بسته نشده است: "در قانون مجازات ما سپر تعمیم یافته از قبل وجود دارد. اگر بخواهیم دوباره همین قانون را بنویسیم ، می توانیم یک تمرین را به سبک انجام دهیم ». علاوه بر این ، مسیری  ورق گالوانیزه که روزها درباره آن بحث شده ، دقیقاً یک هنجار تفسیری است.

22 نوامبر 2019

جوزپه كنته
میتال
آرسلورمیتال
شورای وزیران
AmInvestco
Salva3Commenta

بحران میلیونی استیل

سابق ایلوا ، كنته: اگر فعالیت از بین نرود ، مذاكره ممكن خواهد بود
بهترین 24+
1
اضطراب در لگوون

اگر ونیز در هلند بود ، می توانست نجات  ورق گالوانیزه یابد؟ در اینجا چگونگی حمایت از "ماس روتردام" به مدت 22 سال از بندر و شهر محافظت شده است
2
قانون بودجه

مالیات های محلی ، تا سال 2020 حساب های جاری و بدون پوشه. به جز جزای نقدی
3
پیش بینی های در 2023

طی 4 سال آینده ، بیش از نیمی از مشاغل در ایتالیا تغییر خواهد کرد. در اینجا چگونه است
4
24plus

گناه هوش مصنوعی یا خلبانان؟ چگونه سقوط دو بوئینگ 737 حداکثر  ورق گالوانیزه شد
5
پنج ستاره

محور دی مایو-سالوینی برمی گردد. شمارش و پنج ستاره در همزن
عناوینی دیگر که چند ملیتی در جدول قرار داده اند به عناوینی که صریحاً توسط میتال ذکر شده است اضافه می شود: دخالت دولت از طریق شرکت های آن. به طور رسمی مورد بحث و گفتگو سرمایه گذاری ها و سهم هایی از Cassa depositi e prestiti و شرکتهای تابعه آن در منطقه وجود دارد که یک جدول مشترک به عنوان مثال آنچه در جنوا انجام شده است. اما دولت هنوز این فرضیه ورود مستقیم شرکتهای تابعه را در پایتخت AmInvestco ایتالیا ، در کنار ArcelorMittal ، Intesa (در حال حاضر سهامدار با 5.6٪) و سایر بانکهای طلبکار رد نمی کند. با این حال ، برنامه ای که با مقاومت شدید از شرکت های تابعه روبرو خواهد شد.

ایلوا و نکات مربوط به توافق احتمالی با میتال در جلسه شورای وزیران در شب و در شام که بلافاصله پس از آن توسط کونته خواسته شد ، مورد بحث قرار گرفت. در این میان اولین پیشنهادات برای "کشتی سازی تارانتو" به CDM رسیده است. در بیشتر موارد این شتاب در پروژه های پیش بینی ورق گالوانیزه  شده توسط قرارداد توسعه نهادی سال 2015 است
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت