خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

دستگاه های برش لیزری چیست؟


دستگاه های برش لیزر چیست؟
دستگاه های برش لیزری ابزاری است که در صنایع گسترده ای برای برش دقیق و طراحی پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه برش لیزر از پرتو لیزر پرقدرت ساطع می کند تا به روشنی برش داده شود یا طرحی خاص را بر روی موادی مانند فولاد ، پلاستیک یا چوب ایجاد کند. عموماً بیشتر برای کاربردهای تولید صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و پرتو باعث سوزاندن ، تبخیر یا ذوب محصول اضافی می شود و از یک طراحی یا لبه برتر استفاده می کند.

دستگاه برش لیزر دارای تنظیمات شناخته شده به عنوان کنترل عددی رایانه (CNC) و همچنین لیزر نوری است که شدت پرتو لیزر را برای اثر طراحی مورد نظر یا برش های خاص مورد نیاز در یک پروژه ساخت یا طراحی کنترل و هدایت می کنند. پرتو لیزر با فرآیندی تولید می شود که به وسیله آن تخلیه های الکتریکی یا لامپ باعث می شود که مواد لیزینگ در یک محفظه بسته شده ایجاد یک واکنش شیمیایی شود و در نتیجه یک پرتوی پرقدرت آزاد می شود. سپس پرتو با استفاده از یک آینه در جریان تابش نور تک رنگ منعکس می شود. از آینه ، نور پس از آن توسط فیبر نوری یا آینه ها به محل کار هدایت می شود ، با باریک ترین نقطه برش پرتو یا ایجاد طاقچه طراحی روی مواد.

دستگاه برش لیزر اغلب در مهندسی برای برش دقیق اجزای ماشین ها استفاده می شود. برای کاربردهای صنعتی ، اغلب دستگاه برش لیزری برای برش مواد ساختاری و لوله کشی و مواد ورق مسطح مانند فلز استفاده می شود. همچنین می توان تنظیم CNC را تغییر داده و به انواع مختلفی از طرح های فلزی ، چوب و پلاستیک حک کرد. از نرم افزار CAD مخصوص کامپیوتر (طراحی به کمک رایانه) برای برنامه ریزی CNC و هدایت آن برای انجام مشخصات برش ، حکاکی یا قلع کاری مورد نیاز پروژه برش لیزر استفاده می شود. اندازه و ظرفیت دستگاه برش لیزر مشخص می کند که آیا می توان از آن برای پروژه های تولیدی در مقیاس کوچکتر یا بزرگتر استفاده کرد.

در ShapeCUT در کوئینزلند ، ما 10 دستگاه برش مدرن و بیش از 5000 تن ورق فولادی در انبار داریم ، و همچنین سیستم های پیشرو در بازار به ما این امکان را می دهند تا کل نیازهای برش لیزری شما را برطرف کنیم. برای نقل قول امروز با ما تماس بگیرید ShapeCUT نیاز به انعطاف پذیری در سرب را تشخیص می دهد. به همین دلیل ما خدمات مشابهی را نیز ارائه می دهیم.

قيمت 0ريال

دستگاه های برش لیزری چیست؟
دستگاه های برش لیزری چیست؟
مزایای پردازش لیزر

فواید پردازش لیزر
پردازش لیزر روشی است که برای برش موادی مانند فولاد ضد زنگ ، آلومینیوم و تیتانیوم استفاده می شود و به طور معمول در کاربردهای تولید صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. برش لیزر با تولید پرتوی لیزری پرقدرت که مستقیماً به مواد متصل می شود ، کار می کند و باعث می شود تا ذوب ، سوختن یا تبخیر شود.

به طور گسترده به عنوان یکی از کارآمدترین و مؤثرترین روشهای برش مواد سنگین سنگین در نظر گرفته شده است ، و در اینجا برخی از دلایل:

پردازش لیزر باعث افزایش دقت می شود
در مقایسه با روشهای سنتی برش ، پردازش لیزر از دقت بسیار بالایی برخوردار است. این امر عمدتاً به این دلیل است که پرتوی لیزر در طی فرآیند برش کم نخواهد شد ، در عوض ایجاد برش مداوم با حداقل اعوجاج ایجاد می کند. همچنین از نظر موقعیت مکانی سطح بالایی نیز وجود دارد ، به این دلیل که دینامیک کار خاص از پیش ثبت شده است.

پردازش لیزر می تواند کارهای پیچیده تری را انجام دهد
با توجه به ماهیت پردازش لیزر ، در جایی که ابزار مورد استفاده برای برش مواد از نظر حرکت و جهت قابل انعطاف است ، می تواند روشی به مراتب مؤثرتر برای اشکال غیرمعمول یا دشوار باشد. علاوه بر این ، با توجه به اینکه نیازی به ابزار وجود ندارد ، اغلب می تواند به این روش سریعتر از سایر روشهای برش دست یابد.

این تأثیری روی مواد نمی گذارد
استفاده از سایر روشهای برش به دلیل فشار بیش از حد یا حرکت ، می تواند بر تمامیت مواد موجود تأثیر منفی بگذارد. پردازش لیزر روشی بدون تماس است ، به این معنی که دیگر قسمت های مواد بریده شده را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

اقتصادی و هم در مصرف انرژی و هم از نظر اقتصادی
با توجه به دقت بالا که پردازش لیزر را ممکن می سازد ، جای تعجب نیست که از مواد نیز به صورت کارآمد استفاده می کند. ضایعات حداقل به معنای ارزش بهتر برای پول و همچنین کاهش هزینه برای محیط زیست است. پردازش لیزر همچنین می تواند گزینه بسیار کارآمدتری نسبت به روشهای برش جایگزین باشد.

می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ با ShapeCUT تماس بگیرید
اگر می خواهید در مورد اینکه آیا پردازش لیزر گزینه مناسبی برای نیازهای برش فلز شما است ، اطلاعات بیشتری کسب کنید ، دریغ نکنید امروز با شماره 1800 ShapeCUT تماس بگیرید. بسته به نیازهای خاص شما ، ShapeCUT در بریزبن می تواند نیازهای پیچیده برش لیزری شما را هماهنگ کند و اطمینان حاصل کند که در هر زمان شغلی با کیفیت به دست می آورید.
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت