خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مزایای محصولات فلزی سرد کشیده شده




فناوری کشیده شده سرد برای تولید میله ها و شکل های سفارشی بسیار سودمند است. این مقاله توضیح می دهد که چگونه شما می توانید از میله های کشیده سرد از فولاد سنتی بهره مند شوید.

قيمت 50ريال

مزایای محصولات فلزی سرد کشیده شده
مزایای محصولات فلزی سرد کشیده شده
سرد طراحی شده-سفارشی-اشکال تولید کشیده سرد
میله ها و شکل های کشیده شده سرد به اشکال مختلفی به وجود می آیند. روش تهیه قرعه کشی سرد یک فرآیند دقیق است: یک سری از یک یا چند قالب در حال تشکیل یک کویل گرم یا بیل در دمای اتاق هستند. این شکل مورد نیاز را ایجاد می کند. این فرایند را می توان برای اکسترود یا شکل دادن تعدادی میله مختلف در فولاد کربن معمولی و فولاد ضد زنگ استفاده کرد. میله ها تا 20 فوت طول یا کوتاه تر دارند. همچنین می توان از آنها برای برنامه هایی استفاده کرد که کاملاً پیچیده هستند و تحمل سختی دارند.

مزایای قطعات کشیده شده سرد
استفاده از قطعات فلزی سرد کشیده مزایای زیادی دارد. احتمالاً بزرگترین فایده این است که قطعات سازنده سرد دارای تحمل های محکم تر و خاصیت بخش هستند که امکان ماشینکاری کمتر و صافی بهتر را می دهد. این امر باعث شکل گیری بهتر این قسمت ها می شود. فایده دیگر بهبود سطح پیشرفته است. به راحتی می توانید تفاوت بین یک نوار نورد گرم و یک نوار نورد سرد را فقط از نظر ظاهری آن بگویید. خواص مکانیکی بهبود یافته و بازده بالاتر و همچنین مقاومت کششی نیز از مزایای اصلی فولاد تشکیل دهنده سرد است. همه این مزایا به آخرین مزیت اصلی که کارایی هزینه است اضافه می کند. ماشینکاری کمتر ، ضایعات کمتر و سطوح بهتر با زمان و هزینه بیشتری صرفه جویی می شوند.

برنامه های کشیده شده سرد
بیشتر کاربردهای معمولی برای قطعات سرد تشکیل شده برای کربن یا فولاد ضدزنگ با هم همپوشانی دارند. اینها شامل قطعات پمپ و همچنین ساقه سوپاپ ، ریل راهنمای خطی یا حلقه است. علاوه بر این ، آنها می توانند دنده ، کلید ، اسپلین و اسپیندل باشند. قطعات توربین ، دیوار پرده و ساخت نما نیز امکان پذیر است. آنها حتی شامل تجهیزات پرتوی ایکس ، لوور و اتصالات هستند.

صنایع خدمت کرده است
در کنار خودرو ، صنایع مورد استفاده شامل تولید برق ، فرآوری مواد غذایی ، هوافضا ، تصفیه آب و همچنین خمیر کاغذ و کاغذ ، مهندسی سیال و فرآوری شیمیایی می باشد. برنامه های کاربردی سرد همچنین شامل ابزارهای دریایی ، دندانپزشکی ، پزشکی ، دستی و قدرت است. علاوه بر این ، شما می توانید آنها را در عمل برای حفاری نفت ، گاوصندوق و اتاق های نگهدارنده و همچنین برای دفاع ، وسایل یا پارچه پیدا کنید. نکته آخر اینکه می توانید از آنها برای آسانسور و پله برقی استفاده کنید. به طور خلاصه ، می توانید در بخش هایی که نیاز به تحمل دقیق دارند و از یک سطح عالی استفاده می شود ، از بخش های استیل ضد زنگ سرد و کربن استفاده کنید.

دسترسی
سازه های ضد زنگ ، از طریق شرکت مادر ما Montanstahl ، در تلاشند تا قطعات کشیده سرد را که بیش از انتظارات است ، تولید کند. ما فقط بسته به اندازه و شکل فقط به سه تا پنج تن سفارش حداقل نیاز داریم. ما می توانیم در بسیاری از آلیاژها ، به ویژه در فولاد ضدزنگ ، قطعات شکل گرفته سرد تولید کنیم. لطفاً برای نیاز بعدی به شکل دلخواه خود ، با ما تماس بگیرید.
استیل ضد زنگ برای گیاهان شیمیایی

گیاهان شیمیایی به دلیل ضریب خوردگی زیاد ، محیطی بسیار سخت برای فلزات و تجهیزات هستند. فولاد ضد زنگ بهترین انتخاب برای مقاومت در برابر عناصر خوردگی است.

گیاهان شیمیایی محیط های بسیار خورنده کاربردهای گیاهان شیمیایی هستند
فولاد ضد زنگ انتخاب مواد ایده آل برای طیف گسترده ای از کاربردهای شیمیایی گیاه است. استحکام و مقاومت آن در برابر خوردگی غیرقابل مقایسه است. فیلتر استیل ضد زنگ و ترکیبی لوله بدون درز پایه اصلی سیستمهای مدرن مایع است. همچنین ارزش این است که مزایای فولاد ضد زنگ را نه تنها در خطوط و واحدها بلکه در نظر بگیرید به عنوان یک طراحی بزرگتر. در اینجا چهار نکته برای تفکر وجود دارد.

فولاد ضد زنگ قابل تنظیم است
این که آیا شما نیاز به تغییر تجهیزات پردازش ، مخازن ، و یا عناصر ساختاری دارید ، می توانید فولاد ضد زنگ را به روش هایی تنظیم کنید که بسیاری از محصولات دیگر نتوانند. به عنوان مثال ، کار مجدد لوله جوش داده شده از استیل ضد زنگ در محل و انجام تست های نشت یک میلی لیتر در ثانیه یا پایین بسیار ساده است. تقریباً در هر سیستم سیال دیگر ، دستیابی به این امر یا غیرممکن خواهد بود یا انجام کار در محل بسیار دشوار است.

فولاد ضد زنگ در برابر خوردگی روزمره مقاومت می کند
در هر گیاه شیمیایی ، حتی اگر محصول شما بی اثر باشد ، احتمالاً با مقادیر اسید و اکسید کننده مقابله می کنید (اگر غلظت نباشد) که می تواند به بسیاری از مواد آسیب برساند. به عنوان مثال ، حتی یک شستشوی سفید کننده روزانه می تواند به سطح چوب حمله کند و با گذشت زمان می تواند به بتن آسیب برساند ، میلگرد را در معرض دید قرار دهد و سپس به سرعت شروع به از بین بردن میلگرد کند.

ضد زنگ بهترین مقاومت کلی را در برابر طیف گسترده ای از مواد شیمیایی ، بطور مستقیم یا به طور تصادفی ریخته ، فراهم می کند. یک لحظه صنعت سنگین را فراموش کنید: به همین دلیل از فولاد ضد زنگ در آشپزخانه های تجاری استفاده می شود. اگر پیشخوان دلی در معرض آب ترشی ریخته است ، ما آن را از جنس ضد زنگ می کنیم. بنابراین چرا برای سطحی که در معرض هیدروکسید پتاسیم قرار دارد از ضد زنگ استفاده نمی کنید؟

استیل ضد زنگ تمیز کردن آن آسان است
اشکال ساختاری ضد زنگ صاف ، غیر متخلخل و به اندازه کافی قوی برای انجام تقریبا هر نوع فرآیند تمیز کردن است. این یک دلیل عمده استفاده از فولاد ضد زنگ در بسیاری از سیستم های سیال است. می توانید انواع مختلفی از مایع را از طریق خطوط PVC اجرا کنید ، یا حتی آنها را در بشکه بلوط ذخیره کنید. اما اگر می خواهید پس از آن پاکسازی کنید ، بهترین گزینه از جنس استنلس استیل است.

با کمترین تعداد فرآیند تمیز کردن ، هزینه ها را به حداقل می رسانید. به عنوان مثال ، اگر شما مخازن ضد زنگ را با استفاده از یک سیستم تمیز کننده محلول هیدروکسید سدیم تمیز می کنید ، اما کارگران شما باید عناصر قاب آلومینیومی را تمیز کنند ، باید تکنیک ها را تغییر دهند. این باعث می شود زمان ، فرصت های بیشتری برای خطای انسانی ایجاد شود.

فولاد ضد زنگ برای خود می پردازد
ضد زنگ گران است و به نظر می رسد مقرون به صرفه بودن با یک ماده ارزان قیمت تر اقتصادی به نظر برسید. این منطق را می توانید در بسیاری از گیاهان ، جایی که خود این خطوط مدرن هستند ، کار کنید ، اما زیرساخت های اطراف نسبتاً لرزان را طی می کنند.

این یک اقتصاد نادرست است. زمان محدودترین عامل برای هر فرآیند صنعتی است. اگر هر عنصری شروع به ناکامی کند ، مطمئناً هزینه تمام وقت شما را خواهد داشت. سؤالی که طراحان کارخانه باید از آنها بپرسند این نیست "آیا این کانال برای عملکرد باید ضد زنگ باشد؟" بلکه "این هزینه برای ما چقدر هزینه خواهد کرد که مجبوریم این را جایگزین کنیم زیرا ضد زنگ نیست؟"

با سازه های ضد زنگ تماس بگیرید
سازه های ضد زنگ محصولات بسیاری برای پاسخگویی به نیازهای شما هنگام استفاده از فولاد ضد زنگ در گیاهان شیمیایی و محیط های خورنده دارند. برای کمک به پروژه بعدی خود با ما تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید.
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت